Onze aanpak

Internet Marketing aanpak die werkt voor loodgieters en installateurs

Een nieuwe badkamer laten installeren is heel wat anders dan een nieuwe spijkerbroek kopen.

Toch zien we vaak dat internet marketing bureau’s klanten uit verschillende branches op dezelfde manier behandelen.

Wij weten hoe jou klanten zoeken en keuzes maken en daarop richten wij onze aanpak specifiek in.

Stap 1

Internet Marketing Check

  • Doel: probleem bepalen en kansen zien

  • Aanpak: toesten je online marketing

  • Resultaat: komen met een verbeter aanpak

Stap 2

Verbeteren van je aanbod

  • Doel: duidelijk maken wat je doet voor wie

  • Aanpak: analyseren je klanten en concurrenten

  • Resultaat: Aanbod verbeteren en herschrijven

Stap 3

Filmen en foto’s

  • Doel: vertrouwen creëren voor klanten

  • Aanpak: filmen en foto’s tijdens klus

  • Resultaat: editen en plaatsen van film en foto’s

Stap 4

Website verbeteren

  • Doel: meer bezoekers omzetten naar klanten

  • Aanpak: website beter vindbaar en beter te laten converteren

  • Resultaat: verbeterde teksten en pagina’s

Stap 5

Conversie Funnel bepalen

  • Doel: meeste klanten halen uit kanalen

  • Aanpak: kanalen en tactiek bepalen

  • Resultaat: adviesplan welke kanalen

De Conversie Funnel koppelt de beste kanalen voor loodgieters en installateurs aan elkaar

+ Snel en effectief
- Duur op lange termijn

+ Langzaam en effectief
- Goedkoop op langere termijn

+ Goedkoop en snel
- Minder effectief en duur op lange termijn

Waar wacht je nog op?

Het internet wordt steeds drukker en je concurrent zit ook niet stil.

Boek vandaag nog een Internet Marketing Check en we gaan direct voor je aan de slag!