
Onze aanpak
Internet Marketing aanpak die werkt voor loodgieters en installateurs
Een nieuwe badkamer laten installeren is heel wat anders dan een nieuwe spijkerbroek kopen.
Toch zien we vaak dat internet marketing bureau’s klanten uit verschillende branches op dezelfde manier behandelen.
Wij weten hoe jou klanten zoeken en keuzes maken en daarop richten wij onze aanpak specifiek in.
Stap 1
Internet Marketing Check
Doel: probleem bepalen en kansen zien
Aanpak: toesten je online marketing
Resultaat: komen met een verbeter aanpak
Stap 2
Verbeteren van je aanbod
Doel: duidelijk maken wat je doet voor wie
Aanpak: analyseren je klanten en concurrenten
Resultaat: Aanbod verbeteren en herschrijven
Stap 3
Filmen en foto’s
Doel: vertrouwen creëren voor klanten
Aanpak: filmen en foto’s tijdens klus
Resultaat: editen en plaatsen van film en foto’s
Stap 4
Website verbeteren
Doel: meer bezoekers omzetten naar klanten
Aanpak: website beter vindbaar en beter te laten converteren
Resultaat: verbeterde teksten en pagina’s
Stap 5
Conversie Funnel bepalen
Doel: meeste klanten halen uit kanalen
Aanpak: kanalen en tactiek bepalen
Resultaat: adviesplan welke kanalen
De Conversie Funnel koppelt de beste kanalen voor loodgieters en installateurs aan elkaar
+ Snel en effectief
- Duur op lange termijn
+ Langzaam en effectief
- Goedkoop op langere termijn
+ Goedkoop en snel
- Minder effectief en duur op lange termijn
Waar wacht je nog op?
Het internet wordt steeds drukker en je concurrent zit ook niet stil.
Boek vandaag nog een Internet Marketing Check en we gaan direct voor je aan de slag!